06 november 2011

Life is something that happens when you don't sleep

Det är hemskt sjukt vad trött jag är idag! Har spenderat hela dagen på soffan hos brorsan, framför program som Top Gear och American Chopper. Ganska soft, men man är ju mer än färdig för sängen nu tycker kroppen haha.

Igår var det då alltså höstfest för hela slanten :) Vi var hela gänget hos Thomas och Maria, och vi hade riktigt kul! Men det går ju i och för sig inte att ha annat än kul med det där gänget. Det är liksom skratt hela tiden! Men förutom att skratta så åt vi ju och drack massa gott också. Maten var otroligt god och bestod av Hummersoppa och cheese/bread sticks till förrätt, röding och rostade rotsaker till varmrätt, och drottningpaj till efterrätt. För dom som äter efterrätter och sånt alltså. Sjukt. God. Mat!

Tror vi som satt uppe längst kom i säng vid 03:00 tiden först. Och sen vaknade jag 08:30 imorrse(kan vara därför jag är lite lätt slut idag)och var grymt hungrig. Åt knappt någonting resten av kvällen sen så kan vara därför magen väckte mig och tvär protesterade.

Blir nog nått avsnitt Crossing Jordan nu, eller någon timme framför The sims innan jag somnar i datastolen. Så med andra ord kommer ni nog inte höra av mig mera ikväll.

Med andra ord 2: Bilder från kvällen kanske kommer upp imorgon. Man vet aldrig. De kommer inte upp mera idag i alla fall.

Inga kommentarer: