30 november 2011

Vad är det här för latardagar och sömnlösa nätter?

Lyssna på musik och spela på mobilen flera timmar, somna 03:00, vakna runt 07:30-08:00, käka frukost, kolla på film, somna under filmen, vakna, käka lunch, kolla tv, lata resten av dagen.

Det är sådär mina dagar har sett ut i en veckas tid snart, och jag kan säga att jag börjar bli ganska trött på det här. Idag har jag inte orkat med något eftersom jag har haft världens huvudvärk from hell hela dagen. Har druckit kaffe och vatten och fått i mig frisk luft, men inget hjälper. Och det där med ingen sömn på nätterna gör knappast saken bättre. Inte att somna om efter frukost heller. Skit och piss också!

Ligger på sängen med matkoma nu, även fast det är 3 timmars sen jag åt. Räk-och svamp couscous med stekt lax och viktväktarsallad är tydligen svårt att smälta. Antagligen för att det var så grymt gott! Sjukt gott var det!
 Hur som helst tänker jag fortsätta lyssna på massa underbar musik och lägga mig och titta i Önskeboken och nya H&M katalogen som kom idag. I am in heaven!

Inga kommentarer: