23 november 2011

Lift you up and fly away with you into the night

Jaha, som ni ser så är det lite nytt på bloggen igen. Ny bakgrund och ny header. Me like. Men precis när jag fixat allt klart och satt och beundrade mitt arbete, så kom jag på att det snart är jul och att man då kanske vill ha en lite juligare design? Men det löser sig nog. Finns jätte fina och söta julbakgrunder på google, och så kan man ju alltid ändra lite smått i till exempel typsnitt och liknade. Så det kanske blir lite jul över det hela. Röd inläggsrubrik kanske? Kombinerat med en bakgrund som har lite enstaka rött i sig? Det skulle bli lite klatschigt! Eller vad säger ni?

Får jobba på det imorgon. Den här tiden borde man verkligen inte göra bloggdesigner, blogga och lyssna på julmusik. Men nu är det såhär att heter man Julia Österlund och är allmänt inte som andra, trött fast ändå pigg, nere över något hon inte vet själv, och lite inte alls på sovartagen ja, då sitter man och gör random saker mitt i natten.

Jag borde verkligen sova, men som ni märker finns det många orsaker till att inte sova. Orsaker till varför jag inte kan sova. Och till på det kommer då dilemmat om man ska dygna eller slagga. What to do, what to do...
 Tror det blir att slå på ett Crossing Jordan avsnitt, krypa under täcket och invänta antigen John Blund eller en kör med vackert solljus runt sig som sjunger ''Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt. bla bla bla.''
 Peace.

Inga kommentarer: