03 november 2011

Fasters minsta busfrö har varit här hela dagen!

Idag efter att mamma och jag hade varit på gymmet, kom Daniel ut med Scott så han skulle få busa med faster och farmor hela dagen! Super kul har vi haft och massa bus och skratt har det blivit. Är så kul nu när Scott bara börjar prata mer och mer, och han kan till och med säga mitt namn nu! Fram till idag har han ''bara'' sagt Juju, men idag sa han Julia en gång. Fast sen var han tillbaka på Juju spåret igen haha. Men spela roll liksom, han sa ju i alla fall mitt namn en gång!

Ska försöka få i mig någon sorts föda nu. Mår sjukt illa mitt i allt men har inte alls lust med någon magsjuka just nu. På lördag ska jag på höstfest, och fredag nästa vecka är jag i Helsingfors, så någonstans däremellan kan det isåfall få bli magsjuka. Om den nu tycker slå till alltså.

För övrigt är det 2 timmar *and counting* till Unforgettable! Blir nog bara chilldill fram tills dess. Hepp hepp!
En liten bild från Scotts 2års kalas! :)

Inga kommentarer: