04 november 2011

She needs somethin' with a little more edge

Dagens humör: Trött och lite flummig
Dagens frisyr: vågigt, lugg
Dagens smink: Körde utan idag
Dagens klädsel: leggings, linne, kofta, underkläder.

Dagens händelse: Fick jättemycket beröm för jobbet på kommunkansliet :)
Dagens planer: Kratta löv? haha
Dagens vill ha: Lördag!
Dagens drog: korsord?
Dagens finaste: Berömmet jag fick för jobbet :)
Dagens bästaste: Alla skratt med mamma!
Dagens måste: man måste ingenting här i världen
Dagens mat : Mustig höstgryta, brysselkål och sallad

Dagens roligaste: Mamma: Hela dan har gått. Jag: Vart då?.. ;) Båda: Skratt!
Dagens dummaste: Huvudvärken som tänkte börja gnaga, men som jag motade bort när jag kom ut i friska luften!
Dagens köp: Mjölk, kattmat, grönsaker etc. Såna vardagliga grejer.
Dagens kärlek: Toby Keith såklart.
dagens cooling: EJ
dagens heting: Darin Brooks AKA Max Brady i days.
dagens cutilicious: Nelson och Casper
dagens snyggaste: Caspers sovstil. It.was.priceless!
dagens vackraste: Mössan jag hade på mig när jag var ute och krattade idag. Jag lovar att jag ska ta bild för den är grymt snygg!
dagens mys: Hela dagen hemma med mamma har varit ganska mys faktiskt :)
Dagens sämsta: Inget tror jag!
Dagens saknad: Inget speciellt.
Dagens låt : Toby Keith-A little too late.
Dagens ord/mening: ''Hela dan har gått.''

Inga kommentarer: