24 november 2011

En månad till julafton

Tänkte att det skulle passa att skriva om lite julbestyr såhär när det är exakt en vecka till underbara julafton! Sen några år tillbaka har vi i min familj bestämt att alla vuxna inte ska få julklappar eftersom man oftast köper saker under året som man vill ha. Helt okej för mig. Även fast jag älskar allt som har med julklappar att göra haha.

Men, detta faktum kan inte hindra mig från att åtminstone göra en önskelista. Även fast jag kanske inte kommer få några julklappar. Så, here we go!

  • Böcker! Har en hel lång lista på olika böcker jag vill ha. Helst ska det vara verklighetsbaserade.
  • Örhängen. 
  • Nagellack i regnbågens alla färger!
  • Kokböcker/bakböcker(Rachael Ray big orange book, Leila bakar, Leila Lindholm-a piece of cake, Rutiga kokboken, Rutiga kokboken-sju sorters kakor, Två systrars söta.)
  • Snöglober.(såna som det yr runt snö i när man skakar dom, med speldosa i.)
  • Arabias Uunikokki portionsformar(såna man t-ex lagar brulépudding i.)
  • En rosa ''Bad hair day'' mössa!(finns på Bazar såg jag igår.)
Ja det var lite grejer det som skulle hamna på min önskelista om jag skulle ha användning för en sådan. Men man får se det från det ljusa sidan, har ju önskelistan klar till födelsedagen nu! Den är ju i och för sig om 5 månader först, men ändå.
Kamera: Nikon Coolpix L110

Inga kommentarer: