29 november 2011

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Egentligen borde man ligga långt under täcket redan och knipa ihop ögonen för att försöka sova. Och jag ligger i och för sig under täcket, men inte så värst långt...ner liksom. Men det där med knipa ihop ögonen för att få sova, så har det varit i ungefär en veckas tid nu. Är aldrig trött när jag borde vara det, men dödstrött när jag verkligen måste hålla mig vaken. Himla kul. Verkligen.

Fast just ikväll vet jag varför jag inte är trött. Jag råkade nämligen somna i typ...en 30 minuter eller så idag. Inte så värst bra nej, men himla skönt var det i alla fall! Så jag får helt enkelt skylla mig själv att jag är mest pigg just nu. Bara att bita i det sura äpplet och vänta på att klockan ska slå 03:00. Det är nämligen runt den tiden jag somnat dom senaste nätterna.

Nämnde jag att jag tycket det var kul?

Inga kommentarer: