05 november 2011

A dance that lasted for a while

Jag var helt övertygad igår att jag inte skulle kunna lyfta armarna idag efter allt krattande de blev utsatta för igår eftermiddag. Armarna mår hur bra som helst, men ryggen...Det gör så sjukt ont i ryggen! Hur kan det göra såhär ont i ryggen av att kratta? Har nog aldrig haft såhär ont i ryggen förut tror jag. Inte såhär högt upp på ryggen i all fall.

Men ikväll spelar det ingen roll att det gör ont i ryggen, för jag kommer sitta hos brorsan med gänget och äta, dricka, skratta, snacka och ha det allmänt bra! Kommer bli så kul ikväll! Är super taggad och har väntat på den här dagen länge. Och äntligen är den här!

Ska slita mig från datorn nu och börja plocka ner lite grejer som ska med. Sticker till gymmet om en halv timme, hem och duscha sen och efter det kommer snällaste Maria och hämtar mig! :)

Måst nog ha lite kaffe nu också känner jag...kanske inte orkar på gymmet annars. Hepp hepp!

Inga kommentarer: