08 november 2011

I bet if Aquaman and Jesus had a fight, Jesus would walk all over him.

Ni vet hur det är när man inte jobbar på länge, och sen ska på jobb igen. Man stretar lite emot först och så, men sen när man väl är där så går allt så bra så och det är kul! Så har kvällen varit faktiskt. Bra, smidig, lätt och kul. Max har varit mera tam än vild idag(annars brukar det vara tvärtom haha.)Vi har bland annat kastat ärtpåse och läst en hel bunt böcker! Snabbt somnade han också, och lite hann jag läsa :) Snart är boken klar och det betyder att jag kan ta med mig en annan mycket lättare, mindre och kanske roligare till Helsingfors! Jippi!

Ska nog börja dra mig dit mot sängen snart. Jobbar samma tid imorgon, 16:00-21:30, men det skadar ju aldrig att vara lite extra utvilad. Mamma och jag ska dessutom till gymmet imorgon klockan 09:00, så man kanske ska vara lite pigg till det också?! Fast det är ju i och för sig inget lite kaffe kan hjälpa.
Hörni, godnatt på er!

Inga kommentarer: