10 november 2011

Sitta still?

Har hur mycket som helst som jag ska hinna med idag. Det är bara det att tiden aldrig brukar räcka till. Jag har börjat städa lite smått i mitt rum, men det är långt kvar tills det är helt klart och rent och fint. Ska också hinna packa allting jag ska ha med mig till Helsingfors, prova kläder och skor och se att det blir perfekt, laga färdigt ett armband eller två. Och där emellan ska jag också hinna med ett besök till grannen. Äter ju Herbalife så måste gå och inhandla lite och bunkra upp så det finns när jag kommer hem igen!

Ska få i mig det sista av lunchen nu, sen kanske man kommer igång. Men bara kanske.
Den här trevliga överraskningen fick jag när jag lyfta på en ljusbricka när jag städade på bokhyllan! Det är nästan så man kan överväga att börja städa en gång i veckan, om det betyder att man hittar såna här trevliga grejer varje gång! haha.

Inga kommentarer: