09 november 2011

Work.

En dag till den här veckan sen ska jag ha storstädning av rummet hela dagen imorgon, och sen! drar jag iväg till Helsingfors! Woo-fcking-hoo! Ska bli så kul och så skönt att komma bort ett tag. Kan inte ens beskriva hur skönt. Eller jo, kanske. Det är nog lika skönt som när man gick i skola, vaknade på morgonen och trodde man försovit sig, för att sen komma på att det var lördag. Eller lika skönt som när man tar första doppet i havet för sommaren. Eller lika skönt som att promenera i regn. ELLER lika skönt som en hel dag med båten ute på vattnet.

Babbel babbel? Sluta blogga, ut och jobba! Det rimma ju inte alls, men det passar nu. Ska kolla att jag har allt med i väskan, sen drar jag mig iväg mot dagis och hämtar Max. Hoppas dagen går lika smidigt och snabbt som gårdagen. Är tröttare än tröttast. I kombination med jobb, är det inte så värst bra. Eller skönt.

Okej, jag ska sluta skriva ordet skönt. Det går till och med mig själv på nerverna...

Inga kommentarer: