02 november 2011

Saker som irriterar mig.

Jag är vanligtvis ganska glad av mig jämt, ler mycket och skrattar och så. Men såklart finns det dom dagar man bara är irriterad på allt. Utöver det så finns det saker i vardagen, alla dagar, som man kan bli irriterad på. Här kommer en lista på saker som verkligen kan gå mig på nerverna.

Små saker, stora saker, löjliga saker, på-riktigt-irriterande saker. Och liknande.
  • Bh-lappar. Varför finns dom?
  • Sockor som halkar ner i skorna/uggsen hela tiden.
  • Sockor som vrider sig jämt så att sömmen blir under foten och irriterar.
  • När man just krupit ner under täcket och upptäcker att man glömt att släcka fönsterlampan.
  • Dumma och totalt korkade frågor.
  • Pappa när han blir sur för att jag faktiskt köper grejer för mina egna pengar.
  • Brödsmulor.
  • Människor som inte kan torka upp efter sig när det till exempel har droppat kaffe på golvet. Hur svårt kan det vara? Det är inte kul att stå där och gnugga som en idiot sen för at dom inte kunna torka upp det när det fortfarande var vått. Och så är det ju väldigt lustigt när det blir damm i fläckarna och så torkar det fast...
  • Videobb som säger att man tittat på ett avsnitt 72 minuter och man måste skaffa premium eller vänta 60 minuter, när man egentligen bara kollat 30 minuter...
  • Människor som skriver precis allt på facebook, och tror att dom är jätte roliga till på det.
  • Tandkräm och skäggstrån i handfatet. 
Nu vart inte listan riktigt som jag hade tänkt mig från början. Men det får duga. Fierce&Love

Inga kommentarer: