22 november 2011

Exakt 8 dagar sen sist

Ja här har man ju varit väldigt aktiv. Har inte alls mått bra sen i onsdags förra veckan så varken bloggande eller jobb sen dess har det blivit. Har i princip sovit, frusit, haft äckligt varmt, sovit lite till, lyssnat på julmusik och sovit ännu mera. Och jag är fortfarande helt slut. Har mått såhär ungefär sen konserten för två veckor sen, så det tar tydligen på att glo och lyssna på snygga män haha.

Här kommer i alla fall en lite liten mini sammanfattning av dagarna som gått. Om jag kommer ihåg allt jag gjort vill säga. Just det, jag har ju bara sovit. Det här blir ju lätt som el plätt!

Tisdag 15/11 -Tog igen mig lite efter helgen i Helsingfors, gymmandet och jobbandet dagen före, och så var jag på öppet hus på mitt gamla dagis. Trevligt! Och bästaste Doris var ju där! En av de bästa dagistanterna som fanns när jag gick på dagis. Och så lagade hon godaste plättar, hastbullar, fattiga riddare och äggsmör också!
Onsdag 16/11 -For till äldsta broder 06:00 och satt barnvakt till 15:30. Hem och sova direkt sen.
Torsdag 17/11 -Sov. Mådde piss, hade feber och sjukanmälde mig(skulle ha jobbat fredag-söndag annars.)
Fredag 18/11 -Sov. Och sov lite till. Umgicks lite med syster med familj som var på besök.
Lördag 19/11 -Sov. Sov. Kollade på filmen Into the wild, åt världens godaste lasagne, hade huset för mig själv, och gick och lade mig före klockan slog 20:30.
Söndag 20/11 -Sov. Låg i sängen. Sov. Gick och lade mig före klockan slog 21:00.
Måndag 21/11 -Piggare. Sov inte lika mycket som föregående dagar. Fyllde på listan med böcker jag vill ha. Läste, och gick och lade mig lite senare(när man orkar va uppe länge så haha.)
Tisdag 22/11 -Och idag är jag mig själv igen kunde mamma konstatera. Har haft en liten Scott på besök så har lekt med han hela halva dagen. Skrivit en novell har jag också gjort. Har också försökt få upp videoklipp här från konserten men bloggen bara bråkade med mig, så jag gav upp. Vågar jag nämna att jag också har grävt i lite lådor med gamla kläder i förrådet, och hittat lite gammalt som jag vill ha igen. Awesome.
 Tror jag ska slå in lite julklappar nu, sen kanske jag kan ta kväll. Som sagt, jag är nog återställd igen, men man ska ju ändå vara lite försiktigt såhär första dagarna. Eller vad det nu heter.

Just det. Har också hunnit läsa klart massa böcker, så några såna recensioner kommer upp under den här veckan också. Stay tuned. Fierce & Love!

Inga kommentarer: