23 november 2011

Who? What? Why?

Konstaterade just att bilden jag lade upp i förra inlägget kanske hade blivit publicerad här förut, så jag måsta gå i arkivet och mappen 'Look at this photograph' för att kolla om så var fallet. Det var inte så, så långt jag kunde se, men en annan grej upptäckte jag. Det är någon som sitter och ogillar inlägg som det inte finns något alls att ogilla i! Dude, what the f?!? Det är till exempel inlägg där jag skrivit om jobb, när Scott varit här, ett inlägg där jag lagt upp en jätte fin text, och inlägget jag skrev om när jag var och tog hål i öronen. Som sagt, inget att ogilla i dom inläggen inte.

En jag känner blev utsatt för det här på sin blogg. Någon satt och ogillade massa av hennes inlägg som var roliga, där hon uttryckte lycka, och allt annat och långt ifrån något som skulle vara att ogilla. Jag förstår inte vad dessa personer får ut av det, men kommer det hända fler gånger på min blogg kan vi säga Bye bye till den lilla ogilla knappen under varje inlägg. Man blir ju fan ledsen av sånt här.

Inga kommentarer: