02 juli 2011

Middag och hamnhäng

Blir ett snabbt och sent inlägg nu innan sängen kallar. Kom hem för ett tag sen men det är nu först som jag tagit mig fram till sängen haha.

Har varit och ätit middag på äventyrsgolfen/ångbåtsbryggan ikväll med moster G, hennes sambo M, min kusin E och hennes kompis J(samt min kusin M och hennes dotter I, fast dom åt inte.) Var riktigt gott och trevligt! Blev golf efter det, fast jag förde bara protokoll. När det var klart, och vi konstaterat att moster vann, så gick vi en sväng längs hamnen för att kolla på lite båtar. Kort efter for kusin E och M, samt J hem och då gick mamma, pappa, jag moster och M till park och satt där en stund. Tog mig en iskall Smirnoff ice. Super smask!

Och nu ska jag krypa till kojs, för imorgon är en annan dag! Och den för med sig 80-tals fest på kvällen. Som jag har väntat! Kommer bli sjukt roligt! :)

Inga kommentarer: