10 juli 2011

En vecka till Götene...

...och jag har massa saker som ska göras tills dess. Bland annat jobba lite på kommunkansliet, vara barnvakt åt min systerdotter Felicia, samt städa mitt rum så det är en aningen roligare att komma hem från Götene sen.

Hur jag ska hinna? Det undrar jag lite också, men jag är så jäkla envis, så det ska gå! Har i alla fall tänkt gå upp till kommunkansliet och städa imorgon på kvällen. Felicia är här från tisdag kväll-fredag kväll. Så antingen storstädar jag rummet imorgon på dagen, eller på lördag. Depends. Skulle vara bäst att göra det imorgon, så har man det gjort sen liksom. Men vill jag både städa hemma och på jobbet imorgon? Och skjuter jag upp rumstädningen till lördag, hinner jag då packa allt som ska med? Och är jag på humör för att städa rummet imorgon? Och ska jag isåfall dammsuga tidigt på morgonen så jag väcker hela huset? :)

Just det, en sak till. Jag måste hinna byka lite också så jag har rena kläder med mig när jag far iväg. Det värsta är att jag knappt vet vad jag vill/ska ha med mig ännu. Hjälp.

Inga kommentarer: