10 juli 2011

You think you are a Movie – Star?

 Ganska stor kontrast på filmerna jag sett på i helgen(Yep, jag har hunnit med det också.) Friday 13th(från 2009) har jag sett förut men måsta se den igen eftersom Amanda Righetti är med. Hon spelar Grace Van Pelt i The Mentalist. Letters to Juliet hade jag inte sett förut. Den var helt okej. Och Amanda Seyfried är en bra skådespelare! Det lustigaste med filmen var att hon har samma namn som hennes karaktär i Mamma Mia the movie -Sophie.
Hon är ju van ''att bli kallad'' det namnet i alla fall ;)

Så där har ni två filmtips. Lite romantik och lite skräck. Det ''värsta'' är ju att Friday 13th filmerna inte är läskiga. Jason är lite små creepy bara, men annars...nej, inte skräckfilmer direkt. Imorrse när jag låg och kollade på Friday så kom jag på mig själv med att glömma bort att det var en rankad skräckfilm jag kollade på. Haha. Så läskiga är dom liksom :)

Inga kommentarer: