15 juli 2011

23:23 någon tänker på mig, som det heter

Hann precis skriva klart rubriken innan klockan slog 23:24 haha! Men i alla fall så har jag haft hela huset för mig själv ikväll! Sjukt skönt. Brorsorna har varit ute med polare och mamma och pappa är inne i stan på sjödagarna(och så var mamma på lönemiddag med några arbetskollegor före det.)

Vad jag har gjort? Suttit i soffan och njutit av två underbara avsnitt av days. Och lyssnat på musik. Och duschat samt rakat benen, smort in dom med body lotion, fixat håret, plockat ögonbrynen. Nästan som en liten spa kväll. Ja, vi kan säga att jag har haft en ultra-mini spa kväll! Hel mys!

Är fortfarande helt ensam hemma och det är fortfarande skönt! haha. Ska just krypa under täcket och titta på lite The Mentalist innan det är dags att sova lite. Måste bara lyssna klart på Tyler Ward, Alex G & Eppic-Tonight Tonight först. Världens bästa låt just nu!
 Godnatt.

Inga kommentarer: