31 juli 2011

Söndagen den trettioförsta juli tvåtusenelva

Med tanken på att Bones var på tvn ikväll, så lyckades jag helt otroligt komma ihåg att det har varit söndag hela dagen idag. Känner mig mäkta stolt, och tror jag imorgon kommer veta att det är måndag. Hela dagen haha.

Det är gamla Bones avsnitt dom visar nu på sommaren, efter som tv-serier naturligt har säsongsuppehåll på sommaren. Men Bones som Bones, det går lika bra ändå. Även fast jag har alla avsnitt på datorn och har sett dom drygt tusen gånger. Okej, kanske inte tusen, men jag ljuger inte och överdriver inte när jag säger att det finns Bones avsnitt som jag sett upptill 8-10 gånger. En del är helt enkelt bättre än andra(även fast alla är bra!)och kräver att bli sedda flera gånger om! :)
 Men även fast jag gillar nya som gamla avsnitt av Bones, och även fast jag verkligen gillar sommaren, så kan det mer än gärna få bli lite höst nu så Bones kan börja igen. En helt ny säsong, med helt nya vändningar, riktningar, personer. Och en helt ny lycka och kärlek mellan karaktärerna. Längtar!

Det är dryga en månad kvar till september va?

Inga kommentarer: