29 juli 2011

Idolen/Teen Idol

Och nu har jag hunnit med ännu en till sak. Jag läste just klart boken jag började med när vi var i Götene. Har inte varit så mycket boknörd på sistone. Men nu börjar jag komma till de bästa(förhoppningsvis bästa)böckerna i bokhyllan, så det kommer nog gå snabbare och snabbare att läsa nu :) Förhoppningsvis.
__________________________________________________________
När Hollywoodstjärnan Luke Striker kommer till Jennys skola för att förbereda sig inför en roll, får Jenny till uppgift att visa honom runt. Det kryllar inte direkt av superkändisar i den lilla staden där Jenny bor, och för att inte totalt kaos ska utbryta är Luke inskriven under annat namn. Ingen mer än Jenny får veta vem han egentligen är. Men det visar sig vara lättare sagt än gjort. Snart har Luke ett helt gäng paparazzifotografer och kvällstidningsjournalister efter sig. Utan att hon vet hur det gick till befinner sig Jenny plötsligt mitt i rampljuset!

Inga kommentarer: