04 juli 2011

Maybe this, maybe that. I don't know what

 Det var  tungt, otroligt tungt, att vakna 05:00 imorrse(även fast jag somnade om och vaknade 05:30 haha.) Men det gjorde inte mycket skillnad, speciellt inte när man somnade först 00:30 inatt...Men dagen tog jag mig igenom, och bra gick det :) Förutom att Max var ganska trött och gnällig idag så var det bra och dagen gick snabbt. Vips! så var klockan 15:00 och en timme kvar tills jag slutade. Nu ska jag inte jobba igen fören 3 Augusti! Så en liten mini-semester blir det nu. Passar bra så jag hinner med bland annat besöket hos moster, och rockoff!

När jag kom hem hade mamma slängt in kyckling i ugnen och vips så vart det en av världens godaste och simplaste maträtter! Skulle kunna äta ihjäl mig på ugnskyckling. Så sjukt gott! Även fast grillad kyckling också är gott, så är nog ugnskyckling bäst! Grillad kyckling blir lätt så torr...

Inga kommentarer: