03 juli 2011

Spring till kullarna

Ja herregud, det blev mycket skratt igår kan jag säga. Hade underbart roligt och bäst plats vid bordet! Mitt emot Jocke och Thomas, en bit ifrån Dan och Ken. Om vi skratta? nästan inte alls...eller? :) Och det dom sportade med på midsommar, sportade dom med igår också. Alltså att direkt översätta låtar till svenska. Spelar ingen roll om det är engelska eller finska låtar, dom blir direkt översatta för det! haha. Och ibland blir de engelska låtarna översatta till finska också. Dock var det inte mycket sånt igår. Men spring till kullarna satt Dan och sjöng i alla fall haha! Och vad var det till? Jo, tillbaka i svart :)

Mera då? Maten var god(kycklingsallad och köttfärs/tacopaj)och sällskapet var suveränt! Kläderna var klockrena och humöret var på topp. En otroligt lyckad kväll med andra ord. Och här kommer den där outfit-bilden jag lovade före vi skulle fara igår...Det vart lite stressigt där så jag hann inte! 

Det som inte syns på bilden är sminket(kraftig rouge och ljusgrön ögonskugga), 
mina svarta converse och en pastellfärgad bandana!(gul, blå, grön, lila, rosa)

Inga kommentarer: