27 juli 2011

Nu kan jag dö lycklig.

Det var den bästa mest underbara upplevelsen i mitt liv! Även fast jag inte var inne på området(klarar inte av när det blir så där mycket människor, känner mig trängd)så var tAKiDA hur bra som helst! Och jag kunna faktiskt se att Robban var så jävla snygg! Som vanligt ;)

 Nu kan jag dö lycklig när jag äntligen fått se det bästa bandet i världshistorien uppträda på lilla Åland, och höra Robban säga till publiken att ''Finns det något bättre än Åland en sån här fin sommarkväll?'' Det som gjorde denna fina sommarkväll på lilla Åland så underbar, var att få lyssna och se på tAKiDA i en hel timme och bara...digga, stampa med foten, le från öra till öra och känna att det var den bästa kvällen i hela mitt liv.

Tack tAKiDA för att ni vill komma tillbaka till Åland och alla hängivna fans som finns här. Ni är guldvärda!

Ett ord att beskriva kvällen med; lyckorus.

Inga kommentarer: