13 juli 2011

Promenad/Jogg/löpning/bakochfram -pass

Kom just hem från ett...ja det som står i rubriken. Det var jobbigt att skriva. Tog alla mina sista krafter som jag hade/har kvar. Nästan. Älskar i alla fall att jogga med mina skor som jag har nu! De är så lätta och det känns nästan som om man skulle flyga fram. Bättre än tunga tegelstenar till skateskor(som jag någon gång joggat(läs: klampar fram med)tidigare. Det gick inget vidare kan jag säga
-Och för övrigt så betyder det där bakochfram i rubriken att jag joggade/löpte/gick bakochfram lite då och då!
________________________________________________________
Felicia kom hit igår och ska vara här till fredag och busa med moster. Började denna morgon redan 06:00. Inte för att jag måste, men för att jag kände för det. Så får väl skylla mig själv nu att jag är tröttare än tröttast. Kan ha något att göra med att jag läste den där boken klar idag också. Jag verkligen maraton läste dom här sista kapitlen för att jag skulle få den klar innan söndag. Och jag hann. Med stor marginal. Nu kan jag äntligen börja på en ny bok. En Meg Cabot det med.
Men i alla fall.
________________________________________________________
Ska försöka komma i säng tidigare ikväll och kanske inte(bara kanske inte)stiga upp 06:00 imorgon. Felicia och jag tänker i alla fall följa med Jocke till Torrbolstad imorgon. Där har min andra brorsa, han äldsta, stuga och han och Jocke skulle vilja fixa där men det går inte så bra med barnen svansande runt benen hela tiden. Så då far Felicia och jag dit så får jag vara lite barnvakt deluxe. Och så får Sarah, Sabina och Scott en kompis kusin att leka med :)

Inga kommentarer: