16 juli 2011

Getadagen! och så vidare

Har varit på Getadagen hela halva dagen! Det är en marknad med till exempel laxburgare, rökt fisk, ansiktsmålning och...tipsrunda, som var nytt för i år! Aina och jag gick den. Vi var så j*vla bra först och hade bästa strategin, men sen kom vi för sent tillbaka med lapparna...haha! Fail :)

Maria och barnen kom dit sen också så hängde med dom lite. Vi köpte världens godaste rökta lax där sen som vi åt till middag hemma hos oss. Jag dog så gott det var! Maria och barnen for hem för en stund sen och nu har jag återigen huset för mig själv! :) Härligt.

Annat då? Världens bästa Rebecca fyller hela 15 år idag! Grattis igen :) Träffade henne på Getadagen så nu har jag grattat henne tre gånger haha. Där träffade jag och kramade om farmor och onkel(Beccas farmor och onkel från Norge)också! Kul var det, har inte träffat dom på, 12 år sa onkel. Shit pommes typ!
Här får ni dagens bild på mig också. Hade bandana idag :) Älskar det! Har inte orkat lägga in dagens bilder från kameran, därav cambild ;)

Inga kommentarer: