08 juli 2011

reading is dreaming with open eyes

Har varit dålig på att läsa de senaste två veckorna nu, så måste skärpa mig lite. Har bara läst lite drygt 40 böcker sen i Januari. 40 böcker på 6 månader(Juli har ju just börjat.)Planerar på att läsa åtminstone lika många till,
eller mer, innan det här året är slut. Får se om jag lyckas haha. 

Ska sätta mig någonstans att läsa nu i alla fall, så jag får boken klar någon gång. Den är ganska trög, men ändå ok på samma gång. Mycket text på sidorna och texten flyter på dåligt.
Men har bara 6 kapitel kvar nu så ska väl klara det idag tycker jag haha. 

Vill också ha den klar så jag inte behöver släpa med den till Götene om två veckor. Vill ha ne roligare bok med då, hur mycket läsande det nu kommer bli haha. Sak försöka läsa klart
Meg Cabot böckerna före vi far till Götene. Det är fyra böcker. Det borde gå.


Inga kommentarer: