28 juli 2011

Vikingar och annat skojigt

Tanken var att vi skulle gå runt och kolla på allt roligt där, kanske köpa något, äta middag på Hlödvers ölknarr och sen ströva runt tills eldshowen och allt började.

Vi gick runt och kollade på allt och alla, jag köpte mig ett armband som jag älskar!!(dock är bilden inte världens bästa, men armbandet är i flätat brunt läder), vi åt middag på Hlödvers ölknarr och sen for vi hem. 
På programbladet stod det ingen specifik tid när eldshowen och allt skulle börja, så när vi kom fram till att den kunde börja fast 21:00(då det förmodligen börjar skymma lite)så for vi hem istället. Jag har varit sjukt trött hela dagen, så tanken på att ströva runt där flera varv och kolla på allting igen...var inte så rolig haha. Dessutom så stängde marknaden 18:00

Bilder kanske kommer imorgon eftersom jag tänker krypa upp i soffan och titta på Harry Potter nu.

Inga kommentarer: