14 juli 2011

@Torrbolstad hela dagen

Sandlåda, gungor, kakor, tripp, ostmackor, bananpengar, kaniner, en häst, flip flops och Kia.
Det är ungefär hur man kan beskriva dagen i Torrbolstad lite kortfattat. För ärligt talat så orkar jag knappt röra fingrarna över tangentbordet. Så trött är jag. Och då är man trött. -Somnade nästan i solstolen och på berget på brorsans stuga. Skulle kunna sova nu när jag ligger och slöar på sängen.

Är så hungrig så jag håller på och dör också. Blir grillat idag. Mums! Och efter maten ska vi fara ner med Felicia till Knutnäs och simma lite. Blev inte att simma i Torrbolstad idag. Och till Knutnäs har jag lovat Felicia att vi ska fara. Vet inte om jag orkar simma dock haha. Kanske man skulle ta med en bok och ligga och läsa(Läs: sova under den)på stranden istället? Mhmmm, mycket lockande :)

Inga kommentarer: