03 juli 2011

Godnatt, och allt det där.

Känns som om det skulle vara dags att ta hem lite undertexter till The Mentalist, packa upp snabbt i winRAR och sen glo på Patrick Jane/Simon Baker tills man somnar. Låter som en bra idé, ey?

Imorgon ska jag stiga upp 05:30, för 06:50 ska jag vara på jobb. Det är Max jag ska vara med imorgon, sista gången innan pappan kommer hem och mamman går på semester. Så det blir lite ledigt efter imorgon(förutom att jag fortfarande måste gå upp till kommunkansliet och städa lite då och då.) Men annars så, lite ledigt blir det ju :) Och under den lediga tiden har jag lite saker att göra. Gå på Getadagen, fara ner och hälsa på moster i Götene, och gå på rockoff. För att nämna några.

Är det bara jag eller känns det verkligen på något sätt som om sommaren inte har börjat ännu?

Inga kommentarer: