14 juli 2011

Jordgubbar, körsbär, och när ska man hinna packa?

Jag hade hela den här veckan utplanerad ganska bra. Felicia skulle vara här några dagar, lördagen skulle jag egna åt att packa inför Sverigeresan, och på söndag så tänker jag sitta på färjan en stund och sen i en bil 4-5 timmar ner till Götene. Som sagt, den var utplanerad.

Det har nästan skitit sig BIG time. Felicia far hem imorgon, mitt i allt kom jag på att det är Getadagen(marknad, hästridning etc.)på lördag, på kvällen är det solnedgångs promenad ut till Norrhavet. Så hur när och var ska jag hinna packa?! Hela förmiddagen och eftermiddagen kommer att gå åt till att vara på Getadagen. Och kvällen tänker jag glo solnedgång ett tag. Packa, vad är det för nått liksom. Får nog allt börja leta fram väskan/väskorna jag ska ha och plocka fram packningslistan och börja lägga fram lite saker jag ska ha med. Det är en lång lista. Det kommer ta en stund ikväll, och imorgon kväll med. Tror jag.

Önska mig lycka till. Eller nått. 

Inga kommentarer: