02 maj 2010

The smile on your face lets me know that you need me

Äntligen är hela veckans väntan över, om 35 minuter börjar BONES! I am a geek I know I know! Men jag är seriös när jag säger att jag längtar hela veckan till Söndag 21:00, herregud jag behöver söka hjälp eller något..haha! Medans jag väntar så ska jag klura vidare på min dikt jag håller på och skriver samtidigt som jag funderar på om When you say nothing at all är bäst med Ronan Keating eller Alison Krauss, ett av mina många dilemman I know. Men efter lite betänketid har jag kommit fram till att Ronans version är bättre när man vill mysa till hans mysröst och Alisons version är bättre när man man vill sjunga med själv. Hon har så behaglig röst och hon sjunger inte så väldans högt så det går prima ballerina att sjunga till den. Digg-Digg-Digg it!

Inga kommentarer: