18 maj 2010

Sommar och sol, vi har kort tajt kjol

Vad härligt med sommar och sol! Har just legat ute och stekt i 2 härliga timmar, och jag har fått färg! Och jag har bränt mig lite på axlarna men det bryr jag mig inte om nu, jag bryr mig om färgen jag fått efter allt solande! Benen är tyvärr lika bleka som tidigare men armarna, ansiktet och bröstet har fått färg. Ryggen har jag inte kollat ännu, ska göra det sen. Tidigare har ja inte varit ett stort fan av att sola så jag har ju alltid varit i princip blekast av alla, förutom på armarna för dom blir av någon konstig anledning alltid bruna, men annars brukar jag vara blek. Denna sommar har jag bestämt att jag ska ta tag i saken, sola mycket och bli riktigt brun. Jag vill också ha en sån där snygg bränna som alla andra går runt med. Ingen överdriven, men lite lagom så det ser ut som man skulle varit bortrest någon vecka eller så. Och nu är jag ju på god väg.

Jag hade tänkt att jag skulle sola alla dagar denna vecka tills jag kom på att jag ska vara barnvakt från torsdag och några dagar framåt. Men imorgon ska jag sola i alla fall och sen veckan som kommer ska jag försöka sola alla dagar(förutom om jag ska vara barnvakt där i början på veckan) men annars så. Tror jag avrundar nu med att lägga in en liten somrig bild. Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol..

Inga kommentarer: