26 maj 2010

Att göra..eller inte göra..ATT GÖRA!

Det känns som att jag har mycket att göra idag.. jag vet inte varför. Och alla saker känns utspridda och omkastade i min hjärna som.. jag vet inte vad. Jag ska baka cd-skivor medans jag lyssnar på alla Fame Factory bröd som Mami har, i jakten på ett skrivbord fullt med kläder som Emil Sigfridsson sjunger om. Samtidigt som jag ska ut och packa mina bilder jag ska ha till Lemland och sen ska jag in för att fotografera mina saker i det vackra vädret..Som sagt, jag är förvirrad och min hjärna har nog somnat på grund av utmattningen från mig som inte har sovit och för att jag tänker på för mycket på för liten tid. Hur ska detta gå?

Att göra;
*Baka bröd(helst dubbelsatser)
*Lyssna på alla Mamis Fame Factory skivor så jag hittar världens vackraste låt(Just nu)
*Plocka in kläder i garderoben, innan skrivbordet blir översållat
*Ut och fotografera för att det är så fint väder
*Packa allt jag ska ha med och behöver när jag ska vara i Lemland
*Kolla att alla svar är rätt och sen skicka in sista brevet till Axxell
*Gå till butiken, vänta på Mami, handla, hem
*Cykla/Gå upp till skolan med en lånebok;Ett hörn av universum(som det visade sig att jag hade själv)

Så mycket att göra, på så lite tid..nästan..tror ni jag hinner?


Inga kommentarer: