05 maj 2010

Atjoo atjoo prosit

Den här gången var det faktiskt förkylning på riktigt. Igår lät det ju som att jag villa bli förkyld, men det var inte så jag menade. Jag menade bara att jag tyckte att förkylningen kunde bryta ut på riktigt istället för att det kom lite olika symptom lite nu och då. Nu har jag i alla fall hosta, halsont och feber så mitt äventyr vart inte så lyckat idag i alla fall. Jag var nog iväg, först till godbyhallen och sen till ghs och hälsa på Roger och Gunsan och sen till stan med Mami. Men där orkade jag bara handla en sak på grund av febern så vi for hem lika snabbt igen. Saken jag handlade var en mega fin Elvis Presley plansch. Jag vet att det är riskabelt att ha planscher på mina väggar eftersom färgen verkar försvinna ganska lätt, men jag funderar på att sätta planschen i en ram så det blir som en tavla istället, vad säger ni? Jag tror att det kommer bli supersnyggt i alla fall.

Nu tänker jag krypa under täcket och kolla på en film, eller lite Ghost Whisperer, medans jag snaskar i mig min lingongrova med lördagskorv, onomnomnom!

Inga kommentarer: