28 maj 2010

It's going down down down down

Så det strulade till sig med barnvaktandet igår. Jag fick så jäkla ont i magen igår. Det brände i magen, så som det brukar göra när man har halsbränna, men det kom lixom aldrig upp i halsen. Så Felicia och jag följde med Mami till mormor och morfar(min mormor och morfar) i Hammarland, där moster Gitta också va. Kul att träffa henne igen! Vi for sen tillbaka till Lemland och va med Felicia tills Pamela kom hem 20:00. På vägen hem fick ja ont i huvudet också och var megatrött. När jag kom hem tuggade jag i mig en Pepcid Duo, drack lite vatten och käkade en banan men ''halsbrännan'', huvudvärken och tröttheten var kvar. ''Halsbrännan'' blev bara värre men jag kunna somna efter ett tag i alla fall. När jag vaknade imorrse hade jag fortfarande konstigt i magen och huvudet. Om jag rör på huvudet för snabbt blir allt suddigt och det vara snurrar i huvudet. Det är väldigt obehagligt.

Ska kolla på cityakuten klart, sen tänker jag ta en dusch. Och hoppas på att det blir bättre efter det.

Inga kommentarer: