18 maj 2010

Kvällslunk

I skrivandets stund sitter jag med fötterna i ett fotbad, efter en promenad på 1½ timma med Mami. Vi gick medeltidsstigen och det var riktigt skönt. Man kände sig som barn på nytt när man gick där. Vi gick ofta där när jag och bror var liten så jag har kunnat stigen utan och innan förut men nu hade jag inte gått på flera år säkert så lite hade man glömt. Men sen kommer det de bitarna där man precis kommer ihåg att man gått och med vem. Anledningen till fotbadet är följande; Jag gick barfota ganska mycket och det var grymt skönt, då kände man sig också som ett litet barn igen. Jag kan gå på princip allting, jag springer på grus och kottar så det var bara härligt att gå barfota i skogen. Det kändes som riktig sommar när vi gick där.

Kameran var ju så klart med också så bilder kanske kommer upp imorgon. Jag har ju lovat bilder på mina ringar jag köpte på loppisen också. Om sanningen ska fram så har jag inte fotograferat dem ännu, men jag ska! Jag lovar. Det kommer också komma upp bilder på kattungarna nu när de öppnat ögonen. Det blev mycket nu!

Inga kommentarer: