22 maj 2010

Breakin all the 27 dresses rules on Valentine's Day

Nu är jag ensam hemma.Mami och Papi är på stugan, Jocke hos Jonte och Danne på Hjortö. Jag tänker ha en filmkväll med mig själv, eftersom jag inte har någon annan. Filmerna jag tänker kolla på är Valentine's day, 27 Dresses och Breakin all the rules. Jag ser fram emot att se alla men mest Valentine's day, eftersom det är super många kändisar med i den PLUS en heting som också är med i Breakin all the rules, Jamie Foxx! Oh heaven! Så jag tänker mysa till det ordentligt ikväll, men det finns inget gott att äta hemma..när man inte äter sötsaker och chips och sånt så är utbudet ganska litet. Men jag har lite Bonaqua blåbär att dricka och jordgubbar och blåbär i frysen så kanske fixar ihop något smarrigt av det. En Smoothie kanske? :)

Inga kommentarer: