26 maj 2010

Alla bitar på plats

Nu, tänker jag inte göra mera idag. Jag har varit i farten sedan 08:00 imorrse och nu är klockan redan 20:00. Jag hann inte riktigt med allt på listan idag men däremot så hann jag göra andra saker i stället. Får väl göra som imorrse, göra en lista fast denna gången på det jag har gjort och inte det jag ska göra.

Dagens;
*Bakat dubbelsats med bröd med svarta oliver, lök och fetaost. Mums!
*Handlat grejer till baket, eftersom endel saker tog slut
*Plockat fram jeans som ska bli shorts
*Lyssnat på Fame Factory skivor, hittade låten jag sökte
*Hunnit kollat på tv och druckit te med mjölk
*Packat
*Plockat in kläder i garderoben
*Sovit(Inte alls meningen)
*Kollat uppgifterna på sista brevet och postat det till Axxell i Esbo
*Fixat två par shorts av jeansen jag plockade fram tidigare

Så det har som sagt varit fullt ös, nu är jag trött och funderar på att nanna kudden. Borde göra det direkt innan jag hinner bli övertrötts pigg. Men det finns saker som lockar mera än sömn, film och serier till exempel och massa musik. Tror allt att jag..hör och häpna..tänker prioritera sömnen just nu. Min säng kändes plötsligt väldigt mjuk och inbjudande..

Nästa gång jag skriver är på fredag kväll tror jag. Far nämligen iväg tidigt till syster imorgon. Ska vara barnvakt åt lilla Felicia som fått vattenkoppor. Kommer då hem på fredag kväll igen. Och om vi inte hörs på fredag, så tittar jag in på Lördag, garanterat. Jag ringer på freeeedaaaag, så syns vi på lööördaaag.. eeh..Godnatt..

Inga kommentarer: