14 maj 2010

Loppis

Sådärja, nu har jag varit på loppis. Det enda jag köpte var två ringar sen hitta jag inte så mycket mera. Men grejer fanns det så det skulle nästan ha kunnat varit upp till taket.. någon gång i alla fall. Lite kul med loppis nu och då, man hittar ju alltid något, det är ett som är säkert. (Bilder på ringarna kanske kommer en annan dag.)

Nu är jag storm trött! Vet inte om jag ska gå och lägga mig nu eller om jag tar det sen efter lite tv tittande. Ett som är säkert i alla fall är att jag inte ska kolla på Ghost Whisperer. Jag kollar på det för mycket för snabbt så det tar slut innan jag ens hunnit börja se, i princip. Men jag har laddat ner säsong 5 nu - sista avsnittet som jag inte hitta, så ja har lite till att titta på fören det är slut. Jag gillar inte när serier tar slut, det är deprimerande :(

Inga kommentarer: