13 maj 2010

Don't stop, make it pop!

Ja herregud säger jag bara, är det inte mycket jobb med dessa bloggar? Jag har nu igen suttit i säkert 2 timmar och klurat på det här med mallar och HTML-koder och äntligen blev det rätt! Jag tycker bättre om denna mall än vad jag gjorde om den med disney bebisarna. Och just det, om om det inte skulle vara nog med att allt annat jävlades så lyckades jag tövla bort min gadget ''om mig''. Jag har varit nära på att slö sönder datorn ett flertal gånger och dödat blogger, blogspot och the cutest blogg on the block. Men jag höll lugnet och till sist fick jag tillbaka allt som det skulle vara. Allt detta har fått mig helt slut nu så man kanske ska sova snart? Om man kan..

På tal om något helt annat, har det inte varit underbart väder idag? 38 grader i solen, love it! Om det är lika varmt imorgon kanske jag hux flux tar på mig bikinin och lägger mig på gräsmattan och schteeker. Vilka sommarfeelings man har nu alltså! Jag beställde också endel sommarkläder från ellos och H&M idag så det kommer i slutet av Maj, början på Juni och någon gång i mitten av Juli. Kan knappt bärga mig!

Inga kommentarer: