08 maj 2010

ER @GW

Nu har jag bestämt att jag ska köpa Cityakuten DvD-boxarna 3-6 och Ghost Whisperer DvD-boxarna 1-4, innan detta år är slut. Jag tänker prioritera Cityakuten eftersom det inte är säkert att de kommer finnas ute för försäljning så länge till. Jag menar, säsong 3-6 är mellan 1996-1999 medans Ghost Whisperer säsong 1-4 är mellan 2005-2008 + säsong 5 som har året 2009 på nacken, men den finns dock inte som DvD-box ännu, inte här i alla fall. Så ni kan förstå varför jag prioriterar Cityakuten. Broder tuck sa att jag skulle passa på att köpa dom nu när det finns, innan det är för sent. Så jag ska försöka med det. Sen efter säsong 6 så har jag ''bara'' säsong 7-15 kvar. Säsong 15 har kommit ut som DvD-box så den borde finnas länge till, den kostar nu 50€ men i slutet på året kommer den vara nere i 20-30€, jag är ganska insatt i det här om man säger som så. Priserna på de andra är 20€ förutom säsong 5 som bara kostar 10€! Oh how lovely, det tar nog inte länge förens alla andra bara kostar 10€ också då. Då kan jag köpa två åt gången så går det dubbelt så snabbt! Ghost Whisperer har också varierande priser just nu, mellan 15 och 50€ men de går nog också ner innan året är slut. Som sagt, Cityakuten först och sen Ghost Whisperer. Jag meddelar lägre fram sen hur allting artar sig.

Inga kommentarer: