20 maj 2010

Solsken och buspussar

Just nu ligger Scott ute i vagnen och sover, han har sovit 1½ timma. Han somna på en gång när jag satt han i vagnen men jag gick en sväng i alla fall, det är ju så underbart väder idag! Det är 24 grader i skuggan, yummy! I alla fall, vi har mest bara busat idag. Han vakna 05:00 imorrse men jag fick honom att somna om efter en halv timma och sen sov han till 09:00. Sen dess har Scott suttit och lekt med duplo, jag har kollat lite på tvn och som sagt busat. Har fått massa buspussar av Scott, gullunge!

Det är otroligt hur den där unge kan sitta och leka för sig själv med samma sak i flera timmar. Han lekte helt själv med duplo idag, plockade med alla bitar och lekte med gubbarna. I Lördags när vi var hos syster i Lemland så satt han och plocka med stenar upp och ner på trappan. Det minsta lilla kan tydligen vara roligt ibland.

(Bilden är från när jag var barnvakt förra gången)

Inga kommentarer: