14 maj 2010

Idoler

Jag tror att mina absoluta idoler är Eminem, Akon, Jamie Foxx, Justin Timberlake och tAkiDa. Vad som än händer så hittar jag alltid tillbaka till dom och jag tröttnar aldrig på dom. De är såna man kan lyssna sönder, sluta lyssna på i några månader och när man börjar lyssna igen så är de fortfarande lika bra som förra gången. En del låtar och artister blir bara för mycket efter ett tag och om man tar en paus och sen lyssnar på dem igen så är de aldrig bra igen, bara nötiga. Men pojkarna där uppe blir aldrig nötiga och jag tröttnar aldrig på dem, älskar er pojkar!
Favorit låtarna med alla pojkar;
Eminem-My fault, Hailies song, Beautiful, When I'm gone, Airplanes och Not afraid.
Akon-Sorry blame it on me, Sunny day, Beautiful, Keep you much longer, Stuck with each other och Freedom.
Jamie Foxx-She goes all the way och Blame it.
Justin Timberlake-Cry me a river, She wants it, Sexy Back, Dead and gone, What goes around och Summer love.
tAkiDa-ALLA

Egentligen har jag en till idol. Min ''barndoms/ungdoms'' idol och flickidol Simple Plan. De tröttnar jag heller aldrig på, de är alltid lika bra. Och där är det samma sak som med tAkiDa, ALLA låtar är bra.

Inga kommentarer: