26 maj 2010

Goodmorning sunshine..eller godnatt?

Godmorgon alla bloggare, bloggläsare, bloggomaner, bloggfans, blogghatare och bloggratare. Ja det kanske är godmorgon för er men inte för mig, jag har inte ens haft godnatt ännu. Nej jag kunna inte somna men nu ångrar jag djupt att jag inte försökte mera och hårdare. Jaja, det som har hänt har hänt i alla fall så nu glömmer vi det. Idag har jag tänkt baka bröd med några intressanta ingredienser som svarta oliver, lök och fetaost. Längtar efter första tuggan redan, älskar nybakt bröd, även fast jag får hicka av färskt bröd.. det är Mamis fel. Nu ska jag knalla iväg till köket och äta frukost. Jag är vrålhungrig och längtar efter en skål med flingor och mjölk och en macka med något gott på. Majo majo kanske?

Ska bara tillägga att; Hallon&Blåbär är back on track! Gillart.

Inga kommentarer: