07 maj 2010

Philadelphia Flyers

Ibland förvånar man ju sig själv i alla fall. Inte för att skryta men jag är grym på Hockey lag och klubbmärken, mest AHL(American Hockey League), eller bara AHL kan man säga. Jag kan nämna några nu såhär på rak arm, utan att fuska; Philadelphia Flyers, Chicago Blackhawks, Dallas Stars, Washington Capitals, San Jose Sharks, New York Islanders, New York Rangers, Pittsburgh Penguins, Calgary Flames, Detroit Red Wings, Colorado Avalanche, Toronto Maple Leafs, Anaheim Ducks.

Jag har samlat på Hockey kort så länge jag kan minnas(inte så mycket nu mera dock) och två av mina bröder har varit galna i hockey kort. Jocke har två fulla pärmar och Daniel har en pärm. Jag har inte så det räcker till en hel pärm men jag har en rejäl hög i byrålådan. I alla fall måste det vara därifrån jag snappat upp alla namn och hur klubbmärkena ser ut. Nu har jag på något sätt fastnat för Philadelphia Flyers och Washington Capitals, man kan ju undra varför. Hihi.
Seeley Booth(David Boreanaz), iklädd Philadelphia Flyers spelartröja, och Luc Robitaille från Los Angeles Kings. (Bones; The fire in the ice)

Inga kommentarer: