19 maj 2010

BarnvaktsTIME

Sådärja, nu är Scott här :) Han ska vara här tills fredagkväll, massa mys! Får se vad morgondagen för med sig, blir antagligen massa bus och säkert ut i solen om den vågar titta fram. Och så tror jag att jag tänker passa på att läsa när Scott sover på dagen, det börjar verkligen närma sig slutet nu. 5-6 kapitel kvar till del 5 och sen är det ett par kapitel till och SEN är den klar, jippiii! Då kan jag äntligen börja läsa lite annat, det blir ju lite lätt enformigt och så att läsa om samma historia i hela 936 sidor. Jag saknar den där variationen man får när man läser böcker. Jaja, snart blir det så i alla fall. Nu tänkte jag lägga upp bilderna på kattungarna, kolla ett till avsnitt av Ghost Whisperer och sen nanna kudden så man är pigg imorgon så man kan busa med skrutten.
Tyra
Casper
Nelson

Inga kommentarer: