10 april 2010

We're frogging over here!

''I got the happy partner over here, he's like ihihihi''. Åh gud, underbara härliga Jennifer Love Hewitt! Älskar bloopers innehållande Jennifer och älskar hennes underbara skratt! Hennes skratt är underbarast och härligast! Till på det verkar hon vara världens skönaste person och hon..verkar underbar helt enkelt! och hon är so damn vacker! Got to love her! Jennifer har gjort min natt i alla fall, David också! Jag har inte sovit så har fördrivit tiden med att kolla på Ghost Whisperer och när jag inte har gjort det så har jag kollat runt på sidor, försökt hittat bra musik, lyssnat på musik, sjungit lite tyst, så jag inte skulle väcka Mami och Papi, OCH tagit massa töntiga skabbiga egopics med camen. Visst vart det vackra resultat? haha, eeellerhuur.. flummiga och oseriösa det är vad dom är. Jag ser allmänt trött ut på bilderna och är såklart osminkad, den osminkade sanningen! Men det får man ta när man inte sover om nätterna. Får man ingen sömn, kan man inte heller förvänta sig att se ut som en Beauty Queen. So suck it up..frogface..bananaface..fuckface..pumbaaface!GRATTIS I EFTERSKOTT BROR THOMAS SOM FYLLDE 36 ÅR I TORSDAGS!

Inga kommentarer: