25 april 2010

I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer

Jag har funderat och, finns det verkligen något jag är bra på? Jag glömmer alltid bort att jag har mascara på så jag kliar aggressivt i ögonen varje gång det börjar klia och sen kommer jag förskräckt på att jag faktiskt är sminkad, jag spiller alltid mjölk när jag äter mina frukostflingor, när jag ger Holly mat så lyckas jag alltid spilla hälften av innehållet utanför på bänken, när jag lagar mat så ser spisen alltid ut som 'hej kom och hjälp mig' med diverse kryddor lite här och var(maten blir alltid god i alla fall), när jag ska dricka te lyckas jag varje gång bränna mig på tungan, jag kan inte ta ut en form eller plåt ut ugnen utan att bränna mig eftersom jag aldrig drar luckan så långt ner det bara går, på kvällarna hinner jag bara sätta mig bekvämt i sängen med täcket upp till hakan och datorn framför mig innan jag inser att fönsterlampan fortfarande är på, jag kan inte fixa till ett par hårdkokta ägg även fast jag tycker att jag har dom i och koka 10 minuter men de jävlarna blir ändå alltid lösa, mina rostade mackor är alltid svarta hur låg värme jag än har på rosten, jag lyckas alltid värma maten i mikron allt för länge så att den antingen blir världens het, bränd(Ja jag vet) eller runt om kring i mikron, jag har alltid en tendens att spilla på mina rena kläder som jag tagit ur garderoben samma dag, om jag är sminkad är alltid risken större för att jag ska ha maten i hela facet och när jag målar naglarna så är halva färgen runt om istället för på naglarna.

Så vad är jag då bra på? Jo, att få syskonbarnen att lyda när jag säger åt dem att göra/inte göra något. Status till tadadada! superfaster/moster Julia!

Inga kommentarer: