28 april 2010

Mungo Jerry

I skrivandets stund så sitter jag ute på trappan i solen och lyssnar på sommarmusik! Heta sommarfeelings om man säger som så and it's getting better. Solen schteker på här idag, riktigt hårt. Snart är det sommar och bad time igen, känner mig riktigt sugen på det nu faktiskt. Jag har haft det där suget flera dagar, det återkommer kan man säga. Även fast det nog är för kallt i vattnet ännu. Vanligtvis vid den här tiden har jag tagit mitt första dopp för längesen, det brukar hända i början av april ungefär. Men i år får man vänta lite längre. I maj ska mitt första dopp vara, slutet av maj tänker jag sikta på. Nu bjuder jag på en låt så alla får lite sommarfeelings. För visst behövs det för att få sommaren att komma fortare till oss? Det tycker jag i alla fall.


Har ju också glömt att nämna att Mami kom hem i Måndags, välkommen hem! och bror Daniel fyllde 19 år igår, grattis igen storebrooooor!

Inga kommentarer: