11 april 2010

Julia@S O F F A N

Först och främst, ingen kom hem och åt middag så det var tacken för att jag lagade middag, haha. Nåväl, jag åt själv i alla fall sen kasta jag mig hals över arsel på soffan och kollade på ett avsnitt Ghost Whisperer och efter det tog jag en tupplur, på 4½ timma. Grymt skönt även fast soffan inte är världens skönaste att ligga på. Läder, dynor som är lösa så det hasar och helt enkelt väldigt obekväm. Läder är ju inte det bästa att somna på direkt, det blir grymt varm och klibbigt, som med sidenlakan. I alla fall är jag glad att jag har en stor säng som jag kan slagga i, men jag skulle egentligen behöva skaffa en egen, det är brorsdotterns som jag lånar nu. Väntar bara att broder tuck ska köpa ny säng till lägenheten för då skulle jag få hans gamla. Men sängen jag har nu är skön och bra så jag tror jag kryper till kojs nu, godnatt alla bloggare!

Inga kommentarer: